سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ارسال جمع بندی های استانی در خصوص تعطيلي پنجشنبه ها به وزارت كشور

استاندار اصفهان گفت: چارچوب مورد نظر استان براي تصويب تعطيلي پنج شنبه ها به وزير كشور ارسال می شود تاتصميم نهايي در اين خصوص اعلام گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور اظهار کرد: موضوع تعطيلي پنج شنبه هاي ادارات در برنامه ي كاهش آلودگي هوا پيشنهاد شده بود كه دستگاههاي مختلف جمع بندي خود را در خصوص اين موضوع اعلام نمودند.

زرگرپور گفت:تصميم گيري در اين زمينه در استانها بر عهده ي استانداران است ولي در عين حال به منظور وحدت رويه و هماهنگي با ساير استان ها تصميم گيري اين جلسه نهايي نخواهد بود که بايد صورت جلسه و جمعبندي به وزارت كشور ارسال شود.

وی با اشاره به برخي موارد مطرح شده در خصوص بحث نهار ، اياب و ذهاب كارمندان و همچنين بررسي تعطيلي پنج شنبه ها در شهرستان ها تصریح کرد: هم سازمان مديريت و برنامه ريزي و هم ساير دستگاه ها اعلام نموده اند كه مشكلي در خصوص اياب و ذهاب كارمندان و تامين غذاي آنان چه از لحاظ منابع مالي و چه مسائل اجرايي وجود ندارد.

استاندار اصفهان به ساعات كاري ادارات اشاره كرد و گفت: در صورت تصويب تعطيلي پنج شنبه ها ساعت كاري ادارات از 7 صبح آغاز می شود و بايد در مجموع 44 ساعت كاري در يك هفته ثبت شود.

زرگرپور با تاكيد بر اينكه تعطيلي پنج شنبه ها بايد در شهرستان ها نيز همانند مركز استان مدنظر قرار گيرد، يادآور شد: البته دستگاه هاي خدمات رسان بايد به گونه اي فعاليت كنند كه تعطيلي روز پنج شنبه ها اختلالي در روند خدمت رساني به مردم ايجاد نكند و مردم با مشكلي مواجه نشوند.

بمنظور جلوگيري از بروز مشكل برای خانواده هاي كاركنان،ساعات كاري مهدكودك ها و واحدهاي آموزشي نيز بايد متناسب با ساعات كار اداري تنظيم شود تا مشكلي براي آنان ايجاد نگردد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.