سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

بقای ملوان، روح اولادی را شاد می‌کند

مدیرعامل باشگاه ملوان اعتقاد دارد بازیکنان به خاطر مهرداد اولادی تیم را در لیگ برتر حفظ می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازرشت؛ مسعود رضاییان ضمن ابراز تاسف از مرگ ناگهانی مهرداد اولادی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: شوک بزرگ و بدی به مجموعه باشگاه ملوان وارد شده است.

همه بازیکنان ناراحت هستند و روحیه خوبی ندارند. با این وجود به خاطر شادی روح مهرداد اولادی، باید 4 مسابقه آینده را با قدرت انجام دهیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
 
او ادامه می دهد: بازیکنان شرایط سختی را تجربه می کنند. از یک طرف تیم ملوان برایشان اهمیت دارد و از طرفی دوست نزدیکشان را از دست دادند.

ما سعی خواهیم کرد، آنها را ریکاوری کنیم اما به هر حال در چنین شرایطی نمی شود خیلی کار خاصی انجام داد. ضمن اینکه خودمان هم حال و روز مناسبی نداریم.

رضاییان در ادامه تاکید می کند: مسئولان استانی به همراه بازیکنان ملوان و تمام کارمندان باشگاه امشب با اتوبوس به قائمشهر می رویم تا صبح فردا در مراسم حضور داشته باشیم.
 
رضاییان درباره موافقت نکردن سازمان لیگ با تعویق بازی ملوان و سایپا می افزاید: به هر حال ما درخواست مان را دادیم اما با توجه به اینکه سایپا تمام برنامه هایش را ریخته بود، نمی شد این مسابقه به تعویق بیفتد.

امروز عصر جلسه ای با بازیکنان داریم که سعی می کنیم آنها را آماده بازی روز جمعه کنیم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: اولادی ، ملوان ، روح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.