سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایجاد بنگاه‌های اقتصادی در باشگاه امدادگران جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در باشگاه امدادگران جمعیت هلال احمر می‌توان بنگاه‌های اقتصادی با همت جوانان جمعیت برای اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی گنج کریمی درآیین تجلیل از فعالان شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد نوروزی که با حضور امدادگران و نجات‌گران استان در شهر ماهان برگزار شد ، از سعی، تلاش، جدیت، ایثار و از خودگذشتگی جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمراستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم تقدیر کرد.

وی گفت: 219 هزار و 72 نفر از مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده از پست های ایمنی و سلامت جوانان فعال در این استان برخوردار شدند.

گنج کریمی با بیان این که ایجاد خیمه‌های نماز، ایستگاه‌های سلامت و فضاهای دوست دار کودک نیز از دیگر اقدامات ارائه شده در ایام نوروز بوده است؛ افزود: به 186 حادثه، طی مدت زمان اجرای طرح امداد و نجات نوروزی خدمات رسانی شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع این حوادث تعداد 107 مورد حادثه جاده‌ای بوده وعوامل امدادی هلال‌احمر 758 نفر حادثه دیده را در حوادث مختلف امدادرسانی کرده اند.

وی با تأکید براین که باید موقعیت‌های اقتصادی خوبی برای باشگاه امدادگران خارج از موضوع کارمندی ایجاد شود، گفت: در باشگاه امدادگران می‌توان موقعیت‌های اقتصادی را با همت جوانان جمیعت برای اشتغال ایجاد کرد و در این موضوع هر گونه هم کاری را انجام خواهیم داد تا در شهرستان ها کارآفرینی ایجاد شود.

گنج کریمی با اشاره به انتخابات مجامع جمعیت هلال در 24 اردیبهشت جاری، افزود: دوطلبان این انتخابات را باید جدی بگیرند زیرا منتخبین شوراهای اجرایی در این انتخابات می‌توانند به پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر کمک کنند.

وی با بیان این که راهنمایی امدادگران در توسعه گردشگری نقش ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: بیش از 3 هزار نفر در استان کرمان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند که این امرنشان‌دهنده جمعیت هلال احمر نه تنها در حوزه امداد و نجات بلکه می تواند در فرهنگ ‌سازی و پیشگیری از تصادفات حضور پررنگ و مفیدی داشته باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.