سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت پرواز پهپاد در آسمان لندن در آستانه سفر اوباما به انگلیس

نگرانی‌های امنیتی به ممنوعیت پرواز پهپادها در آسمان لندن، در آستانه سفر اوباما به انگلیس منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، مقامات هوانوردی انگلیس پرواز پهپادها بر فراز آسمان لندن را در خلال سفر قریب‌الوقوع باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – به این کشور ممنوع اعلام کردند.

این ممنوعیت از ساعت 9:00 صبح پنجشنبه تا 22:30 دقیقه یکشنبه برقرار خواهد بود و علاوه بر لندن، مسیر بین لندن و ویندسور که قرار است اوباما در آنجا با ملکه انگلیس ضیافت ناهار برگزار کند را نیز در بر خواهد گرفت.

به گفته مقامات هوانوردی انگلیس، ممنوعیت پرواز هواپیماهای کوچک هدایت شونده یک امر معمول است که در خلال رویدادهای مهم ورزشی نیز به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

اما گفته می‌شود این ممنوعیت پس از آن ابلاغ شده است که خلبان یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» روز یکشنبه گزارش داد که حین پرواز در آسمان لندن با یک پهپاد برخورد کرده است. پلیس می‌گوید که این پهپاد در نزدیکی پارک ریچموند در جنوب غربی لندن در حال پرواز بوده است.

مقامات سازمان کنترل ترافیک هوایی انگلیس نیز اعلام ممنوعیت پرواز پهپاد در آسمان لندن را بخشی از طرح امنیتی جامع دولت انگلیس در آستانه سفر اوباما و همسرش به این کشور عنوان کردند.


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.