سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری سومين كارگاه آموزش مجازی

سومين كارگاه آموزش مجازي با حضور دكتر عيسي زاده رئیس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرتگاران جوان از زنجان، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اين كلاس آنلاين با تدريس يك دوره دو ساعته و در راستاي آشنايي با سرويس هاي جديد و امكانات پورتال همگام مدارس براي معاونين فناوری و متصديان سايت آموزشگاههای ناحيه يك زنجان و با شركت 29 نفر از همكاران برگزار شد.

نجفی افزود: در این کارگاه دكتر عيسي زاده ضمن حضور دو ساعته در اين كلاس ابراز اميدواري کرد با تحقق وعده هاي شرکت مخابرات در خصوص توسعه بستر اينترنت و اینترانت، اين دوره ها با كيفيت و كميت بيشتر از همه نقاط قابل دسترس باشد.

وی بیان کرد: به دليل احساس نياز به برگزاري كلاس های آنلاين و كنفرانس هاي تحت وب و آموزش مهارت از راه دور، اداره فناوری با بهره گيري از دانش كارشناسان خود، زیرساخت های لازم براي اين امر را فراهم نموده و در تلاش است تا با افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در جهت برگزاری هرچه بهتر این شیوه آموزشی گام بردارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی به محتوا و مطالب کلاس را از جمله مزایای آموزش مجازی عنوان داشته و افزود: در صورت فراهم شدن بستر ارتباطی لازم کیفیت ارائه آموزش در این دوره ها با آموزش در کلاس حضوری تفاوت چندانی ندارد.


انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.