سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برای لمس نتایج برجام نیاز به زمان داریم

عضو حزب اعتماد ملی گفت: برجام یک نقطه عطف و اتفاقی بسیار مهم در تاریخ سیاسی ایران بود البته برای لمس نتایج آن نیاز به زمان داریم.

محمد جواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اجرای تعهدات مندرج در برجام، اظهار داشت: برجام یک نقطه عطف و اتفاقی بسیار مهم در تاریخ سیاسی ایران بود.

وی در ادامه افزود: برجام یک توافق دو طرفه بود که نباید تنها به منزله قطعنامه تلقی شود، چرا که آثار زیادی را در جنبه‌های گوناگون برای کشور ما به همراه داشته و خواهد داشت.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به نتایج مثبت برجام گفت: از جمله مهم‌ترین نتایج برجام لغو قطعنامه شورای امنیت علیه کشورمان و برداشته شدن سایه تحرم‌ها از سر ملت ایران بود.

حق‌شناس با تاکید براینکه برای لمس نتایج برجام نیاز به زمان داریم؛ ادامه داد: از دیگر آثار مثبت برجام آزاد شدن صادرات نفت کشور و نیز سفر مقامات و چهره‌های مهم سیاسی و اقتصادی شناخته شده به ایران بود.

وی در پایان سخنان خود درباره آخرین اخبار حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: حزب اعتماد ملی با ثبت دفاتر خود در شورای مرکزی و استان‌های مختلف سعی در گسترش فعالیت‌های خود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، سیاسی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.