سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانفشانی شهداء خودباوری ملت را به همراه داشته است

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت آن مرهون تلاش و خودباوری و اقدام و عمل به موقع و هوشیارانه شهداء بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد در مراسم یادواره آبروی محله شهید خورزانی در شهرستان لنده با اشاره به تفکر و اندیشه شهیدان گفت: آنچه از حرکت و عمل شهدا باید یاد گرفت همان اقدام و عملی است که رهبر معظم انقلاب امسال در شعار سال تبیین نموده‌اند.

وی افزود: اندیشه و راه شهدا راهی است که قرآن مبین مشخص کرده و اولیا و انبیاء الهی نیز بر آن تأکید فراوان داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: امروز نسخه شفابخش جوامع اسلامی تمسک به راه و سیره شهدا که برگرفته از سیره و منش اهل بیت(ع) است بوده و ما باید گفتمان ایثار و شهادت را به عنوان یک گفتمان انقلابی و اسلامی در جامعه نهادینه کنیم.

محمدی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید خورزانی یادآور شد: اگر وصیت‌نامه شهید خورزانی و دیگر شهدا را مورد مطالعه قرار دهیم خواهیم دید که که زندگی و عمل آن‌ها همه برگرفته از احکام و اصول دین مبین اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا الگوهای رفتاری خود را از ائمه و معصومین(ع) گرفته و با اهدای خون خود ثابت کردند که در راه حفظ دین، قرآن و اسلام باید جانفشانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: این جانفشانی یعنی رسیدن به خودباوری و ایستادگی در برابر هرآنچه بخواهد دین و ناموس و وطن را تهدید کند.

محمدی افزود: شهید خورزانی در سفارش به خانواده خود همه را سفارش به عمل به احکام و دین اسلامی کرده و از آنها می‌خواهد مال و سرمایه خود را مطابق احکام اسلامی حلال کرده و در راه توسعه و پیشرفت خانواده قرار دهند.

وی با تأکید بر لزوم عمل به احکام دینی گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری یعنی تکیه بر داشته‌ها و تلاش برای توسعه آن که نیازمند اقدام قاطع و عمل به موقع است.

محمدی در ادامه اذعان داشت: امروز باید شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و نگذاریم دشمن از ضعف اقتصادی ما سو استفاده کند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال 7 مراسم یادواره آبروی محله (شهدا) برای ناحیه لنده در نظر گرفته شد که در طول سال اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: جانفشانی ، خودباوری ، تمسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.