سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدیر بحری: مردم انزلی عاشق مهرداد بودند

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی می گوید، مردم انزلی عاشق مهرداد بودند و مهرداد هم انزلی را دوست داشت.

قدیر بحری مربی تیم فوتبال ملوان انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مهرداد اولادی توضیح داد.
 
وی در خصوص چگونگی بازگشت دوباره اولادی به ملوان گفت:هر زمان که مهرداد می خواست دوباره احیا شود و به شرایط ایده‌آلش برگردد به تمرینات ملوان می آمد.پس از مدتی که مهرداد از تمرینات فوتبالی دور بود با درخواستی که از باشگاه داشت دوباره تمرینات را آغاز کرد و تا قبل از این اتفاق بد در سه بازی برای ما به میدان رفت.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در خصوص تاثیر این اتفاق در تمرینات این تیم گفت:دیروز نتوانستیم تمریناتمان را انجام بدهیم زیرا بچه ها حال خوبی نداشتند و گریه میکردند به همین دلیل ما از یک مداح دعوت کردیم تا با بازیکنان در رختکن عزاداری کنند.
 
وی در خصوص احتمال حضور ملوانی‌ها در مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی گفت: قرار است فردا مراسم تشییع پیکر وی در قائم شهر برگزار شود اگر مسئولین بازی ما با تیم سایپا را عقب بیاندازند می‌توانیم در این مراسم حاضر شویم.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در پایان و در خصوص شرایط بدنی اولادی در آخرین روزهای تمرینش گفت:اولادی در تمرینات کمی دچار مصدومیت در ناحیه لگن شد پس از این مصدومیت زمانی که خواستیم در بازی فولاد از وی استفاده کنیم گفت که نمی‌تواند در بازی حاضر شود به همین دلیل برای مداوا وی را پیش دکتر نوروزی دکتر تیم استقلال فرستادیم که این اتفاق ناگوار افتاد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بحری ، ملوان ، اولادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.