سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

خسارت 950میلیاردی ریالی سیل در گلستان

سیل بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال به گلستان خسارت زد.




به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: برآورد اولیه ما از خسارت هایی که در بخش کشاورزی، راه و شهرسازی و مناطق مسکونی به دست آمده بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال است.

صادقعلی مقدم با بیان اینکه عمده خسارت وارد شده به بخش محصولات زراعی است، افزود: در بخش راه و شهرسازی حدود ۱۷۰ میلیارد ریال خسارت تخمین زده شده است.

 همچنین معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان گفت: طی بارندگی چند روز اخیر خسارت وارده به بخش کشاورزی با توجه به برآورد اولیه اعلام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مبلغ ۸۹۶ میلیارد ریال است.

حسین کاویانی افزود: برآورد خسارت در بخش زراعت با مساحت حدود ۳۳ هزار هکتار، ۵۱۰ میلیارد ریال است که بیشترین خسارت به محصولات زراعی مانند گندم، جو و کلزا در سطح استان وارد شده است.

وی گفت: در بخش محصولات باغی در سطح ۵۱.۵ هکتار خسارت وارد شده با مبلغ ۱.۲ میلیارد گزارش شده است.

کاویانی ادامه داد: خسارت وارد شده در بخش دام به میزان ۱۵ رأس ۲۴۰ میلیون ریال، در بخش طیور به میزان پنج میلیاد ریال و در بخش زنبور به تعداد ۴۰ کلنی میزان خسارت ۲۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی با اشاره به خسارت وارد شده به بخش تاسیسات و زیرساخت‌های بخش کشاورزی، جاده‌های بین مزارع و ... خسارت وارد شده به این بخش را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.