سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رضایت 86 درصدی روستاییان شرق استان کرمان از بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: 200هزار نفر در شرق استان بیمه سلامت روستائیان هستند که بر اساس نظرسنجی های انجام شده ، بیش از 86 درصد از این طرح رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد جعفری جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت روستائیان شرق استان را 200 هزار نفر بیان کرد و گفت:روستائیان بیمه شده از خدماتی ازجمله آزمایشگاهی ، دارویی و رادیولوژی برخوردار هستند و بر اساس نظرسنجی های انجام شده ، بیش از 86 درصد از این طرح رضایت دارند

وی ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی بم به کودکان ،نوجوانان، مادران باردار و سالمندان را در شرق استان ستود و این اقدامات را ویژگیهای برجسته دانشگاه بم بیان کرد.
مدیرکل بیمه سلامت، پوشش بیمه روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر در سطح استان را صددرصد بیان و خاطرنشان کرد:بیمه زندانیان و همچنین بیمه اتباع بیگانه دارای مجوز اقامت قانونی ، نیز با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان اخیرا انجام شده است.
جعفری گردش مالی بیمه در شرق استان را 21 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این گردش مالی در قالب تفاهم نامه ی مشترک ، دانشگاه علوم پزشکی مجری خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق است.
در استان کرمان بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بیمه سلامت ، روستا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.