سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور از سامانه 111

رییس دفتر رییس جمهوری و دستیار ویژه رئیس جمهوری به صورت جداگانه به یکی از تماس های مردم پاسخ و دیدگاه و درخواست آنان را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛دکتر محمد نهاوندیان و حسین فریدون روز سه شنبه در جریان سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان سمنان، در بازدید از بخش های مختلف ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مستقر در سمنان، در جریان فعالیت این ستاد قرار گرفتند.
رییس دفتر و دستیار ویژه رئیس جمهوری در ابتدای ورود به ستاد سامانه 111، با حضور در یادمان شهدا، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
در ادامه دکتر محمدنهاوندیان و حسین فریدون از ستاد پاسخگویی سامانه 111 مستقر در سمنان بازدید کرده و با توضیحات دست اندرکاران این مجموعه، از جزئیات فعالیتهای آن مطلع شدند.
در پایان این بازدید رییس دفتر رییس جمهوری و دستیار ویژه رئیس جمهوری به صورت جداگانه به یکی از تماس های مردم پاسخ و دیدگاه و درخواست آنان را ثبت کردند.
در این ستاد که فعالیت آن از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت پس از سفر رئیس جمهوری ادامه دارد، بیش از 8۰۰ نفر از ادارات مختلف استان، به صورت شبانه روزی به تماس های مردم پاسخ و مسایل و درخواست های آنان را برای رسیدگی به بخش های مربوطه ارجاع می‌دهند.
انتهای پیام/ ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.