سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

انتقال سپرده‌های پتروشیمی به خوزستان

انتقال یک سوم سپرده‌های پتروشیمی به خوزستان مشکل اشتغال را حل می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: اگر یک سوم سپرده‌ها و گردش مالی صنایع پتروشیمی به استان خوزستان و بندر ماهشهر منتقل شود مشکل اشتغال این منطقه حل خواهد شد.
منصور قمر افزود: بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته شهرستان بندر ماهشهر هم‌اکنون دارای ۲۷۸ هزار نفر جمعیت بوده که از این تعداد ۱۶ هزار ۹۷۱ نفر بیکار است.
 وی گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوان موجود در این شهرستان این تعداد بیکار به هیچ عنوان برازنده منطقه و استان نیست که باید برای رفع این مشکل گام‌های اساسی برداشته شود. نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: وجود اداره‌کل بنادر و دریانوردی، اسکله‌های فعال، ۲۰۰ لنج مجوزدار، ۴۰۰ لنج بدون مجوز، راه‌های حمل و نقل ریلی، هوایی و... همه ظرفیت‌هایی است که می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی شهرستان و استان را فراهم کند.
 قمر گفت: صنعت پتروشیمی، شیلات، کشاورزی و ظرفیت‌هایی که به آن اشاره شد زمینه را برای کسانی که در رأس اشتغال‌زایی هستند و قصد اقدام دارند کاملاً فراهم کرده است.
 وی افزود: با به فرجام رسیدن برجام فضای التهاب سابق وجود ندارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند به سهولت و با فراغ بال اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: یکی از موانع مهم سرمایه‌گذاری پیچ و خم‌های فراوان اداری است که سرمایه‌گذار را از ادامه راه منصرف می‌کند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.