سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا-ازبکستان

رقابت های وزنه برداری قهرمانی قاره کهن از 2 اردیبهشت سال جاری در تاشکند استارت می خوردو بهترین های آسیا روی تخته می روند.

محمد زهتاب رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: این مسابقات از روز پنج شنبه هفته جاری در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود و تا 11 اردیبهشت ادامه خواهد یافت و تیم ملی کشورمان که مدتهاست در اردوی آماده سازی است با تیم کامل به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: علی میری 77 کیلو گرم، ایوب موسوی 85 کیلوگرم، رضا بیرانوند و علی هاشمی در دسته  94 کیلوگرم، محمد رضا براری و کیا قدمی در وزن 105 کیلوگرم و بهادر مولائی، بهرامی، ربیعی در فوق سنگین +105 البته از میان این 3 نفر یک نفر اعزام خواهد شد وزنه بردارانی هستند که به ازبکستان اعزام خواهند شد.

زهتاب در ادامه گفت:با توجه به اینکه ما در اوزان 56-62-69 کیلوگرم ورزشکاری نداریم نفرات به تدریج راهی این رقابت ها خواهند شد.

وی تاکید کرد: تیم هایی که به مسابقات می آیند جزء خوبها هستند،سطح مسابقات بالاست و بهترین های آسیا روی تخته خواهند رفت.

زهتاب در پایان خاطر نشان کرد: وزنه برداران ایران هم جزء بهترین و برترین ورزشکاران قاره کهن هستند و مطمئن هستم در این رقابت ها با قدرت روی تخته خواهیم رفت و امیدوارم نتایج خوبی هم با این جوانان شایسته کشورمان به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.