سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رشد 28 درصدی صادرات تولیدات داخل استان کرمانشاه

به گفته معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه امسال هم با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هاشم پیراینده با اشاره به شناسایی پنج هزار واحد صنفی بدون پروانه در استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته بیش از دو میلیارد و 941 میلیون دلار کالا از مرزهای استان صادر شد.این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد:از این میزان صادراتصورت گرفته از مرزهای استان، بیش از یک میلیارد و 372 میلیون دلار آن مربوط به تولیدات خود استان بوده که این رقم نیز نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

پیراینده همچنن از صدور 128 فقره کارت بازرگانی برای تجار و بازرگانان استان در سال گذشته خبر داد و افزود:سال گذشته 33 نمایشگاه تخصصی داخلی در بخش‌های مختلف فرش، لوازم خانگی، مبلمان، صنایع دستی و ... در استان برگزار شد.

وی با اشاره به وجود 55 هزار واحد صنفی مجاز در استان گفت:همکاری با سازمان توسعه تجارت برای افزایش تعاملات تجاری استان از مهمترین برنامه‌های استان است و قصد داریم امسال تبادل هیات‌های تجاری را با کشورهای مختلف از جمله کویت داشته باشیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رشد ، صادرات ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.