سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سارق خودرو در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک سارق خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بکارگیری منابع خبری از فعالیت یک گاراژ ضایعاتی در خصوص خرید خودرو های سرقتی و اوراق كردن وسایل نقلیه در سطح شهر مرودشت مطلع و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از این گاراژ اقدام كردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این گاراژ موفق به کشف یک دستگاه خوردو پیکان سرقتی شدند و صاحب گاراژ به نام "س- الف" را دستگیر کردند.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران در تحقیقات و بازجویی های اولیه از متهم دستگیر شده در همان محل دریافتند که وی خودرو را از فردی به نام "م – ح" تحویل گرفته است که بلافاصله آن فرد نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: "م – ح" در پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و به 4فقره سرقت خودرو اعتراف و در این تحقیقات دو نفر از همدستان وی نیز شناسایی شدند.
وی بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دو نفر همدست این سارق هم شناسایی و دستگیر شدند که پرونده پس از تکمیل شدن به مراجع قضایی ارسال و متهمان از آن طریق روانه زندان شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت به شهروندان توصیه كرد: وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت چون قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر، سوئیچ مخفی مجهز کنند، از پارک کردن خودرو در نقاط پرت و تاریک که فاقد روشنایی کافی است، پرهیز کنند، هنگام پارک خودرو به مدت طولانی در فواصل زمانی مشخص از آن سرکشی کنند و هنگام ترک وسیله نقلیه از بسته بودن تمام در ها و بالا بودن تمام شیشه ها اطمینان کامل حاصل کرده و به هیچ وجه مدارک خودرو را در آن نگهداری نکنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: سارق ، خودرو ، دام ، پلیس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.