سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پروژه های شاخص بودجه سال 95 شهرداری زنجان

مسئول روابط عمومی شهرداری استان زنجان از پروژه های شاخص بودجه سال 95 شهرداری زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به برخی از پروژههای شاخص شهرداری اشاره کرد.

وی بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح حضرت سید الشهداء، بازگشایی محور زینبیه غربی حد فاصل خیابان شهدا تا خیابان شهید مطهری و بازگشایی محور امتداد خیابان 7 تیر تا خیابان شهدا از پروژه های شهرداری در سال جاری می باشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری استان زنجان اضافه کرد: احداث بلوار 35 متری نینوا به طول 5/1 کیلومتر، احداث بلوار 35 متری خیابان اول کوی کارمندان، ادامه بازگشایی خیابان های اطراف و داخل پادگان و همچنین احداث پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی نیز شامل این پروژه ها می باشد.

مرادی در ادامه اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان، تکمیل ساختمان سالن مدیریت بحران در پارک بانوان و نیز تکمیل و بهره برداری از 15 پارک محله ای – ناحیه ای و آغاز عملیات اجرایی پارک جدید در الویت های پروژه های سال جاری می باشد.

وی در پایان افزود: ساماندهی معابر و احداث فضای سبز خطی حد فاصل خیابان منتظری تا انتهای اراضی شورجه و همچنین ساماندهی فضای سبز مابین میدان شیلات تا میدان پرویت اعتصامی را نیز از پروژه های شاخص سال 95 شهرداری برشمرد.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.