سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اتمام طرح توسعه فرودگاه پارس آباد تا چهار ماه آينده

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبيل از اتمام پروژه توسعه فرودگاه پارس آباد تا 4 ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی آذرنژاد از اختصاص 3 هزارتن قير برای آسفالت باند فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: پروژه توسعه اين فرودگاه تا چهار ماه آينده تكميل می شود.

وی افزود: طرح ملی بيمارستان 160تختخوابی پارس آباد با پيشرفت خوبی در حال اجراست و اعتبارات لازم برای خريد تجيهزات پزشكی و درمانی اين بيمارستان تامين شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبيل طرح ملی شبكه پاياب خداآفرين را به عنوان بزرگ ترين پروژه آبی و خاكی استان دانست و افزود: اين طرح عظيم به سرعت در دست اجراست و تا اواخر سال 96 به بهره برداری می رسد.

به گفته آذرنژاد با تكميل و بهر برداری از اين طرح 92هزار هكتار از اراضی ديم و مرتعی منطقه تبديل و به آبی و برای هزاران نفر از جويندگان كار، فرصت شغلی ايجاد خواهدشد.

وی همچنين به بازنگری و اجرای طرح جامع شهر پارس آباد و پيگيری طرح اجرای زهكش شهرهای پارس آباد – اسلام آباد و تازه كند و تعيين تكليف روستاهای انتقالی محدوده كشت و صنعت مغان، الحاق روستاهای عربلو، آغدام و اجيرلو به شهر پارس آباد و نيز تشكيل تعاونی های بهره برداران 16 قشلاق محدوده دشت فتحعلی تأكيد كرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، طرح ، توسعه ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.