سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشخبر:

هیچ چیز جز المپیکی شدن اهمیت ندارد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران از همدلی و هم قسم شدن بازیکنان و مجموعه والیبال برای رسیدن به المپیک خبر داد و گفت: شک نکنید که هیچ چیز جز رسیدن والیبال ایران به ریو اهمیت ندارد.

امیر خوشخبر در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی در هفته چهارم اردوهای آماده‌سازی، گفت: همه چیز تاکنون براساس برنامه از قبل تعیین شده پیش رفته است و نظم و انضباط خوبی در اردو بر قرار است. هر دو گروه با انگیزه و پرتلاش تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: لوزانو بسیار موشکافانه عملکرد شاگردانش را زیر نظر دارد و بارها پیش آمده که در بین تمرینات بازیکنان را به اشتباهاتشان آگاه کرده است.

این نکته‌بینی سرمربی تیم ملی باعث شده است تا بازیکنان علاوه و بر تلاش زیاد، دقت کافی هم داشته باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت آسیب دیدگی برخی بازیکنان در اردو گفت: خوشبختانه تمام مصدومیت‌ها رو به بهبود است. نگرانی زیادی درباره وضعیت سید محمد موسوی داشتیم که خوشبختانه خیلی زودتر از پیش‌بینی خود این بازیکن و پزشکان تواسنته بهبودی خود را بازیابد. مدت زمان کوتاه دیگری نیاز است تا این بازیکن به شرایط ایده آل و کامل بازگردد. اما خوشبختانه وضعیتش امیدوار کننده است و جای نگرانی وجود ندارد. 

وی ادامه داد: وقتی تمرینات پرفشار پیگیری شود، آسیب دیدگی طبیعی است و نمی‌توان با این حجم از تمرینات بدنسازی انتظار مصدومیت نداشت. با این حال مجموعه والیبال به لوزانو و عملکردش اطمینان دارد و قطعا در نهایت نتیجه خوب و لازم کسب خواهد شد. 

خوشخبر با بیان این مطلب که تک تک نفرات حاضر در اردو از کادر فنی گرفته تا بازیکنان تنها به یک هدف می‌اندیشند، گفت: در حال حاضر هیچ چیز اهمیت ندارد جز اینکه والیبال ایران راهی المپیک 2016 ریو شود. بازیکنان هم قسم شده اند و شک نداشته باشید به هدف خود خواهند رسید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.