سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

زحمات نیروی انتظامی امنیت مطلوبی را به ارمغان آورده است

مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تقدیر از آمادگی مطلوب نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها گفت: در سال گذشته زحمات کارکنان نیروی انتظامی امنیت مطلوبی را در استان به ارمغان آورده و شهروندان در آرامش به زندگی روزمره خود مشغول هستند.

مرتضی تمیزی با بیان اینکه برخی از مسائل سیستان و بلوچستان فرا استانی است و به نوعی در تمامی کشور تاثیر دارد، تاکید کرد: کوچک‌ترین آسیب و سهل‌انگاری مامورین در بحث تیراندازی ها می‌تواند کشور را دچار چالش کرده و دشمن هم بهره‌برداری تبلیغاتی منفی از آن کند؛ فرماندهان به موضوع آموزش و صیانت کارکنان از آسیب‌ها بسیار توجه داشته باشند.

وی آمادگی سازمان قضایی در تمام حوزه ها از جمله آموزش و آگاه سازی نیروهای مسلح را اعلام و تصریح کرد: رسالت سازمان قضایی حفظ اقتدار و کمک به اجرای مأموریت های نیروهای مسلح است و گزارش به موقع جرایم می تواند در جهت صیانت و حفظ عزت کارکنان نیروهای مسلح بسیار موثر و مفید باشد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه از تعامل ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح با این نیرو تقدیر کرد و گفت: آرامش و امنیت ایجاد شده در استان نتیجه تعامل خوب و سازنده سازمان قضایی با نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.