سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تخریب بیش از هزار واحد مسکونی همدان به علت سیلاب

بارندگیهای شدید و سیلاب هفته گذشته به هزار و 123 واحد مسکونی در استان همدان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت : سیلاب به هزار و 40 واحد مسکونی در روستاها خسارت وارد کرد که 103 واحد نیازمند بازسازی مجدد و 937 واحد هم نیازمند تعمیر است.

علمیردان طالبی با بیان اینکه اثر سیلاب اخیر در بخش اماکن شهری 11 واحد تخریب شد و نیازمند بازسازی است، همچنین 72 واحد نیازمند تعمیر است.

وی تصریح کرد : طبق برآوردهای صورت گرفته خسارت وارده به تجهیزات و تاسیسات شهری 8 میلیارد رالد و روستایی 13 میلیارد رالد برپاورد شده است . 

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان خسارت وارده به بوستانها و فضای سبز شهری این استان را هم دو میلیارد و 500 میلیون رالچ بیان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان همچنین گفت: در حوزه آب و فاضلاب 81 میلیارد و 500 میلیون رالس به چاهها، خطوط لوله و تاسیسات لوله کشی شهری و روستایی این استان خسارت وارد شده است.

علمیردان طالبی با بیان اینکه همچنین سیلاب اخیر هشت میلیارد رالع خسارت به تاسیسات برقی وارد کرده افزود : همچنین خسارت وارده به شیلات، دام، زراعت، باغ ، تاسیسات کشاورزی بر اثر سیل 433 میلیارد و 440 میلیون رالو برآورد شده است .

انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.