سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تاسیس درمانگاه تخصصی در شادگان

درمانگاه تخصصی در شادگان تاسیس می‌شود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شادگان گفت: درمانگاه تخصصی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان تاسیس خواهد شد و برای این‌کار شرکت مربوطه فرآیند اخذ مجوزهای لازم را طی کرده و مقرر شد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ‌‌نهایت همکاری را با وی داشته باشد.
 بهروز فرج‌اللهی افزود: اولین جلسه شورای سلامت در سال‌جاری با هدف بررسی گزارش عملکرد شورای سلامت در سال ۹۴؛ راهبرد‌ها و برنامه عملیاتی سال ۹۵ و همچنین بررسی روند طرح پیشرفت طرح نظام تحول سلامت در سال گذشته؛ راهبرد‌ها و برنامه عملیاتی سال ۹۵ در این حوزه برگزار شد.
 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شورای سلامت شهرستان در سال گذشته گفت: کارهای بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله تجهیزات و امکانات، کنترل التور در شهرستان، تب برفکی دامی و... انجام گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در سال ۹۵ به‌صورت تکمیلی این کار‌ها را انجام دهیم.
فرماندار شادگان با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان است، افزود: با بررسی مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان و جاری شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر و انعکاس به دستگاه‌های استانی می‌توانیم به رفع هر چه سریع‌تر آن امیدوار باشیم.
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.