سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

انتقاد عضو حزب اعتماد ملی از عملکرد احزاب در کشور

عضو حزب اعتماد ملی گفت: گردانندگان احزاب معمولا رویکرد حزبی نداشته و حزب را به عنوان یک پله‌ صعود در نظر می‌گیرند.

محمدباقر ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص نحوه عملکرد دولت یازدهم در قبال احزاب در کشور اظهار داشت: دولت فعلی رویکرد و استقبال مناسبی نسبت به احزب دارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در روابط بین دولت و احزاب گفت: مشکلاتی که ما شاهد آن هستیم، معمولا از جانب خود احزاب نشات می‌گیرد.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه احزاب کشور پویا نیستند و ضعیف و سطحی عمل می‌کنند، ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات احزاب این است که فعالیت‌های فصلی دارند و کارایی آنها به زمان انتخابات محدود می‌شود.

ذاکری با تاکید بر لزوم حل مشکلات احزاب برای انسجام بیشتر آنها گفت: از دیگر مشکلات ریشه‌ای احزاب این است که گردانندگان آنها معمولا رویکرد حزبی نداشته و حزب را به عنوان یک پله‌ صعود در نظر می‌گیرند.
 
وی در پایان سخنان خود در خصوص نقش کمرنگ خانه‌ی احزاب خاطر نشان کرد: از وظایف اصلی خانه‌احزاب شناسایی و سازماندهی موانع و مشکلات بیرونی احزاب و تلاش برای رفع آنهاست؛ اما متاسفانه در طول احیای یک ساله خانه‌احزاب، رشد چشمگیری نداشته و دچار ضعف‌هایی است که خود احزاب با آن مواجه‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، مشکلات ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.