سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

سوم خرداد بهترين فرصت برای تجديد ميثاق با آرمان های امام (ره)

معاون سياسی و امنيتی استانداری گفت: حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدای والامقام است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسن بیگی در جلسه اعضاء ستاد برگزاری مراسم آزادسازی خرمشهر که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که در قرون اخیر یک وجب از خاک ایران جدا نشد اذعان داشت: در دوران جنگ ، صدام و رژیم بعث عراق فتح خرمشهر را برگ برنده خودشان می دانستند که با یاری خداوند و با رهبری پیامبر گونه امام راحل و ایستادگی مردم خرمشهر آزاد شد.

وی ادامه داد سالروز فتح خرمشهر در بین مردم ایران به عنوان یك روز ملی است چرا كه پس از این رویداد مهم، جنگ از حالت تدافعی به تهاجمی درآمد و با انگیزه ای كه در بین رزمندگان ایجاد شده بود در بیشتر عملیات ها پیروزی حاصل شد.

سرهنگ شاه محمدی مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مركزی نیز در این نشست گفت: برگزاری همایش فتح خرمشهر، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس و عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا از مهمترین برنامه های ستاد آزاد سازی خرمشهر این استان است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اراک ، ستاد ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.