سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی؛

پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است

رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اقتدار پلیس کشور تأکید کرد و گفت: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حجه الاسلام والمسلمین مظفری دردیدار فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و رؤسای پلیسهای تخصصی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و خدمات خالصانه نیروهای انتظامی به عنوان خادمین مردم؛ بر لزوم ارتقاء توانمندیهای تخصصی پلیس که نقش تعیین کننده ای در میزان اقتدار نیروی انتظامی دارد تأکید کرد.
وی گفت: ما به اقتدار پلیس افتخار می کنیم و از آنجا که نیروی انتظامی به عنوان ضابط خاص دستگاه قضایی عمل می کند خواستار پلیسی مقتدر و قانونمند هستیم.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به نام گذاری سال جاری افزود: تمامی دستگاهها و مسئولان می بایست تمامی تلاش خود را در جهت محقق کردن خواست مردم و منویات مقام معظم رهبری بویژه در بخش اقتصاد مقاومتی بکار گیرند.
حجه الاسلام والمسلمین مظفری یکی از راهبردهای دستگاه قضایی در دادگستری استان خراسان رضوی را تقویت اقدامات پیشگیرانه در سال جاری دانست و افزود: بحمدالله در سایه تعامل و همراهی دستگاه های مختلف در سال گذشته بویژه در رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی اقدامات مؤثری به انجام رسید و شاهد آزاد سازی مناطق وسیعی از این تصرفات از جمله در ارتفاعات جنوب مشهد و حاشیه کشف رود بودیم.
وی با اعلام حمایت از اقدامات پلیس گفت: مجموعه قضایی از هرگونه اقدامی که در چارچوب شرع و قانون و در جهت منافع عمومی و رفع مشکلات مردم انجام شود قاطعانه حمایت می کند.
در این دیدار  سردار امیری مقدم ضمن تقدیر از اقدامات دادگستری استان خراسان رضوی در زمینه مبارزه قاطعانه با جرایم از جمله جرایم سازمان یافته، مواد مخدر، مشروبات الکلی و جرایم خاص گفت: بحمدالله در سال 94 در سایه تعامل مطلوب و حمایت های دستگاه قضایی موفق شدیم خدمات خوبی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) ارائه کنیم.
انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.