سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شاهرود

در این یادواره از خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور شاهرود تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: در  این یادوراه شهدا که به همت بسیج دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.
دکتر علی شاهینی ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای دانشجو گفت: جنگ تحمیلی با توان و قدرت نیروی مقاومت بسیج به سرانجام و پیروزی رسید و جوانان و رزمندگان اسلام بدون اتکا و نگاه به بیگانه در مقابل تمامی مستکبرین و دشمنان اسلام ایستادند لذا در برنامه اقتصاد مقاومتی باید از همین نیروها و تجربیات 8 ساله دفاع مقدس بصورت کاملا واقعی و عملی استفاده کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا و غرب،  توکل به خداوند متعال ،تکیه بر نیروهای کارآمد داخلی ، بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌های ارزشمند بسیج ،استفاده ازتجربیات‌ هشت سال دفاع مقدس، پیروی و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
شاهینی اظهار داشت: عدم خودباوری ، فساد اداری و اقتصادی ، بهانه‌جویی و اظهار یأس ، ناتوانی و ناامیدی از لطف‌الهی‌، کم‌توجهی به نقش و همراهی مردم‌، وابستگی مزمن به نفت‌، بیکاری و اصرار بر اقتصاد تک محصولی از عمده‌ترین نقاط ضعف ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است .
گفتنی است: در این یادواره علاوه بر تجلیل  از خانواده شهدای دانشجو؛ عباسی از راویان دفاع مقدس نیز به ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت.
انتهای پیام / د

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، دانشجو ، شاهرود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.