سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی نیا: مسابقات جهانی آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات جهانی آلمان از نظر کسب سهمیه و دریافت رنکینگ ورودی پارالمپیک برای تیم ملی حائز اهمیت است.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه هایگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: مسابقات جهانی آلمان آخرین فرصت کسب سهمیه ریو است و به علت اینکه رشته پاراکانو و پاراکایاک برای اولین بار در پارالمپیک وارد شده است ، کلیه ورزشکارانی که موفق به دریافت سهمیه شدند باید برای ثبت رنکینگ ورودی ریو در این رقابت حاضر شوند.
 
وی افزود: این رشته برحسب درجه معلولیت به سه گروه پزشکیA ، TA و LCA تقسیم می شود که اسلام جاهدی در گروه TA ، اکبر طهماسبی و شهلا بهروزی راد در گروه LCA پزشکی  قرار دارند.در حال حاضر هر سه ملی پوش در محل دریاچه ورزشگاه آزادی در حال برگزاری اردو و تمریناتشان هستند و 24 اردیبهشت ماه به کشور آلمان اعزام می شوند.  
 
مهدوی نیا ادامه داد: در فصل زمستان تقویت قدرت جسمانی را برگزار کردیم و در فروردین ماه استقامت در سرعت را برای ملی پوشان انجام دادیم و در نظر داریم در اردیبهشت ماه و قبل از اعزام بخش سرعت در سرعت را  با ورزشکاران تمرین کنیم و مطابق برنامه های استاندارد تا قبل از آغاز بازی ها حجم تمرینات را کاهش ولی شدت آن را افزایش دهیم.
 
سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین ، فدراسیون قایقرانی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در بخش پاراکایاک مردان نیز سهمیه ریو را دریافت کنیم و با دست پر به کشور بازگردیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.