سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نگاه ارزشی امام راحل به محرومان باعث شکل گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد

فرماندار میاندوآب گفت: نگاه ارزشی امام راحل به محرومان باعث شکل گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و این نگاه باید همچنان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ بمناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر افتتاح حساب 100 تأمین مسکن محرومان و همچنین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ( 1358) ، رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان میاندوآب با فرماندار دیدار کردند.

ناصر امیری فرماندار میاندوآب در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به کارکنان این اداره تبریک گفتند.

امیری گفت: بنیاد مسکن در سال 58 با فرمان تاریخی حضرت امام و در راستای محرومیت زدایی و ساخت مسکن روستایی برای محرومین و روستاییان بنا شد و امروز به حمدالله پس از گذشت 37 سال شاهد خدمات فراوانی در این زمینه هستیم،که نشانه ای از خدمت خالصانه به محرومین است .

فرماندار میاندوآب در خصوص نامگزاری سال 95اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با رعایت سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نقشه راه سال ۹۵، تمام توان خود را برای حمایت از تولید داخل و سرمایه گذاری به کار خواهد گرفت.

امیری افزود: استفاده از ظرفیت های دولتی و مردمی از ارکان اقتصاد مقاومتی است، باید با حمایت از تولید و مدیریت منابع ارزی و مصرفی، اقتصاد را مقاوم کرده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید چراغ راه بوده و عملیاتی شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید هدف آحاد ملت و مردم باشد تا همانطور که رئیس جمهوری اعلام کرد شاهد رشد اقتصاد و رفع معضلاتی مانند بیکاری باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.