سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته ۳۳ لالیگا

اتلتیکو همچنان در تعقیب بارسا

تیم اتلتیکو مادرید امشب با سه گل گرانادا را شکست داد و به جایگاه دوم بازگشت.

حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم اتلتیکو مادرید که پس از حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا روحیه دو چندانی گرفته ، امشب موفق شد در لالیگا ، گرانادا را با سه گل شکست دهد.
این مسابقه در حضور ۵۱ هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد.
 دقیقه 15 اتلتیکو موفق شدند توسط کوکه به گل برسند. روی پاس به بغل فرناندو تورس، کوکه نزدیک به نقطه پنالتی با تک ضربه خود توپ را به تور دروازه گرانادا چسباند تا اتلتیکو یک بر صفر پیش بیفتد.
بازی در نیمه اول با همان تک گل اتلتیکو مادرید به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 59 این بار کوکه، گلزن اول اتلتیکو در این بازی در نقش پاسور ظاهر شد. او با پاسی در عمق فرناندو تورس را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد که تورس با ضربه ای تمام کننده اتلتیکو را صاحب گل دوم کرد. اتلتیکو عقب نکشید و باز هم توانست به گل دست یابد. گل سوم روخی بلانکو در دقیقه  83 و روی پاس عمقی سائول نیوکوئز توسط آنخل کوریا به ثمر رسید.
در نهایت این مسابقه سه بر صفر به پایان رسید و شاگردان سیمئونه  76 امتیازی شد و جایگاه دوم را از رئال پس گرفت. آنها هم اکنون هم امتیاز با بارسا هستند و باید منتظر بازی امشب بارسلونا و والنسیا باشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.