سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حوادث رانندگی در شادگان

در حوادث رانندگی همه مسئولان کم‌کار ترافیک باید پاسخگو باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: در وقوع حوادث، همه مسئولان مرتبط با ترافیک باید در صورت کوتاهی کردن پاسخگو باشند.

نعمت‌اله آلبوغبیش با اعلام اینکه در تهیه طرح ترافیکی شهر شادگان باید تمام زوایای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مد نظر قرار گیرد؛ بر ضرورت تسریع در تکمیل و اجرای طرح تأکید وافزود: بالا بودن حجم تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی شهر، نگاه ویژه و سرعت عمل مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تصادفات و تلفات جانی سال 94 نسبت به سال قبل، از نیروهای راهور، پلیس راه و کلیه کسانی که در امر روان‌سازی ترافیک به‌ویژه در تعطیلات نوروزی فعالیت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در وقوع حوادث، همه مسئولان مرتبط با ترافیک باید در صورت کوتاهی کردن پاسخگو باشند.

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت بالا بردن فرهنگ ترافیک و لزوم بهسازی خیابان‌ها؛ آسفالت کردن معابر؛ نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ راهنما و خط‌کشی مناسب افزود: شناخت حقوق شهر و شهروندی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عامل اصلی و اساسی روان‌سازی ترافیک است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تصادف ، رانندگی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.