سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

آتش سوزی یک جایگاه غیر مجاز گاز ال پی جی در اهواز

يک جايگاه غير مجاز گاز ال پي جي در شهرستان اهواز دچار آتش سوزي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز  گفت : در  تماس شهروندان با سامانه 125 ، گزارش آتش سوزي در يک جايگاه غير مجاز ال پي جي در پرديس اهواز دريافت شد.

امير نجفي افزود : در اين حادثه 17 عدد ال پي جي بر اثر بي احتياطي و گاز گيري غير مجاز خودروهاي با مصرف گاز کپسول گاز دچار حريق شد .

وي اظهارداشت : آتش نشانان با استفاده از تجهيزات تخصصي اطفاي  حريق موفق شدند با انجام عمليات سريع و به موقع، حريق ايجاد شده را اطفاء و از سرايت آن به ساير کپسول هاي همجوار همچنين خودرو ها و منازل جلوگيري نمايند.

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز ادامه داد :   خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني در بر نداشت و محل حادثه پس از پايان عمليات تحويل نيروهاي انتظامي داده شد .

نجفي گفت :  تاسفانه همچنان مشاهده ميشود در زمان بروز حوادث و اجراي ماموريت توسط آتش نشانان و نيروهاي امدادي ،افرادي بدون در نظر گرفتن خطرات جانبي با نزديک شدن به کانون حوادث اقدام به تهيه عکس و فيلم با گوشيهاي تلفن همراه خود مي نمايندکه اين رفتار اشان علاوه بر بروز اختلال در امر امداد رساني و کاهش سرعت عمل نيروهاي امدادي موجب ميشود در صورت بروز حادثه مجدد مانند انفجار،ريزش آوار ،سقوط اجسام از ارتفاع و... تلفات جاني را دو چندان نمايد و لذا خواهشمنديم در صورت بروز هرگونه حادثه محل را به سمت نقطه ايمن ترک نمائيد .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
جایگاه.مجاز.الپی.جی.بزنید