سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

در تمامی جهان ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نمی شود

استاندار همدان گفت: در تمامی جهان ارتشی با مشخصات ارتش ایران پیدا نمی شود چرا كه ارتش ایران دارای دیانت، نیروهای با ایمان و ولایتمدار، انقلابی و متدین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیكبخت امروز  در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی با حمایت امام راحل و در جریان جنگ تحمیلی دلاورمردانه از كیان اسلامی دفاع كردند بگونه ای كه موجب حیرت تمامی نظامیان و ارتشیان جهان شدند.


وی بیان كرد: پس از دفاع جانانه ارتش در برابر جبهه كفر بسیج و سپاه نیز به این نیروی ولایی پیوست و پس از هشت سال دفاع جانانه اجازه ندادند یك وجب از خاك این شكور در دست دشمن بیافتد.

نیکبخت با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه توان و عظمت تنها به دفاع از كیان اسلامی می اندیشد و علاوه بر دفاع از سرزمین جغرافیایی از مرزهای اعتقادی نیز صیانت می كند افزود: ارتش مكتبی، قوی و نیرومند ایران برای دفاع از مظلومان جهان است و این ارتش برای تعرض و هجوم به دیگر كشورها خود را مجهز نكرده است.

نکماینده ولی فقیه در استان همدان هم در این آیین گفت: اگر مدافعان حرم نبودند دشمن تا خانه ما هم وارد شده بود و باید در كنار دیوار خانه با انها می جنگیدم.

آیت الله محمدی با  بیان اینكه ارتش ایران در منطقه حرف اول را می زند یادآوری كرد: برخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرف از انحلال ارتش به میان آوردند ولی این ارتش 48 هزار شهید برای دفاع از جان، مال، دین و فرهنگ و استقلال كشور تقدیم به این ملت كرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاكید كرد: دفاع برای امت اسلامی بر همه واجب بوده و مختص به قشر خاصی نیست.

آیت الله محمدی تصریح كرد: هم اینك 10 میلیون نفر در سوریه و پنج میلیون نفر در عراق آواره شدند، همچنین مردم بی دفاع افغانستان در خون می غلطند چون آنها رهبری مقتدر و نیروی مسلح قوی ندارند.

وی اظهار كرد: رژیم صهیونیستی این غده چركین سرطانی در قلب كشورهای اسلامی تنها برای جنگ افروزی ساخته شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.