سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز ارتش بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار است

همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروهای مسلح مستقر در شهرستان تربت جام در رژه ای باشکوه ، صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول الله (ص) تربت جام در مراسم 29 فروردین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت : روز ارتش بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار است و ارتش در کنار سپاه پاسداران با خودکفایی در تولید سلاح ها و با بهره گیری از کارکنان متعهد و متخصص ، قدرتمند ترین ارتش است.



امیر سرتیپ دوم سید محمد سلیمانی افزود :  امام خمینی(ره) روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند تا در این روز مردم ایران اسلامی از ایثار و فداکاری فرزندان ارتشی خود تقدیر کنند و ارتشیان مومن و غیرتمند نیز آمادگی خود را در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی این سرزمین اعلام کنند.
وی گفت : ارتشیان عشق خود را به انقلاب، نظام و قرآن ابراز کردند و در راه اثبات این تلاش ها و فداکاریهای زیادی را انجام دادند .
فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول الله (ص) تربت جام افزود : ارتش خود را فدای اسلام، ملت، کشور و آب و خاک کرده و همیشه در صحنه حاضر است.
امیر سرتیپ دوم سید محمد سلیمانی رمز موفقیت ارتش را معنویت و اخلاص عنوان کرد و گفت : آنچه در دوران دفاع مقدس سبب شد تا ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به پیروزی برسد، ایمان، اخلاص و انگیزه دینی برای مقابله با دشمن بود.
وی تصریح کرد : امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران باید این ویژگی ها را حفظ کند تا بتواند در انجام وظایف خود موفق باشد.
امیر سرتیپ دوم سید محمد سلیمانی اضافه کرد : اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح  آنقدر بالاست که هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد.
درپایان این مراسم نیرو های حاضر  در رژه ای باشکوه ، صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
درادامه تصاویری از این رژه را ببینید.



















انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.