سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تجلیل از 338 معلم در خراسان شمالی

در هفته معلم از 338 معلم در استان تجلیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم از 295 معلم به صورت شهرستانی، 32 نفر استانی، پنج معلم در پایه ششم و پنج همكار سرپرست نمونه تجلیل می شود.

حاتمی گفت: سمینار مطهری شناسی، هر معلم یك خاطره، مسابقه عكس من و معلم من، هر مسوول یك ساعت معلم از جمله برنامه های هفته معلم در این استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به وجود 83 مدرسه خشتی و گلی در استان گفت: اعتبارات حذف مدارس خشتی و گلی استان در سفر هیات دولت به استان دیده شده و 83 مدرسه خشتی و گلی تا پایان سال 96 حذف می شوند.

براتعلی حاتمی با بیان اینکه نیاز به خانه معلم در استان بسیار است،خاطرنشان کرد: طی سال جاری در قالب احداث مدارس خشتی و گلی، در 30 مدرسه خانه معلم نیز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 322 نفر فرهنگی در استان بازنشسته شدند، اظهار داشت : تا سال 93 به صورت کامل پرداخت شده و پاداش مربوط به سال گذشته پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در اعتبارات امسال دیده می‌شود.

براتعلی حاتمی با اشاره به برپایی همایش ملی مد و لباس اسلامی در استان،گفت: این همایش با حضور 28 استان به مدت یک هفته در محل فرهنگ سرای شهروند بجنورد همزمان با میلاد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.