سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری قاتل دختر شش ساله

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل یك دختربچه شش ساله كمتر از 12 ساعت در شهرستان نی ریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی اعلام مفقود شدن دختر بچه شش ساله به نام"ستایش – ع" در یكی از روستاهای اطراف شهرستان نی ریز و اطلاع پلیس از این موضوع، ماموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دختر بچه مفقود شده مقداری طلاجات از جمله گوشواره طلا به همراه داشته، ماموران با تحقیق از طلافروشی ها متوجه شدند فردی پس از مراجعه به یكی از طلا فروشی ها اقدام به فروش دو عدد گوشواره به مبلغ دو میلیون و 550 هزار ریال كرده است. 

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس  اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد كه مردی 43 ساله به نام "س- ط" بود كمتر از 12 ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه در یكی از روستاهای اطراف شهرستان نی ریز دستگیر شد. 

سردار گودرزی افزود: این فرد كه علت قتل این دختر بچه را سرقت طلاجات وی عنوان كرد، و اعتراف کرده است که همسایه آنها بوده كه در هنگام مراجعه وی از مهدكودك او را ربوده و پس از انتقال به كوه های اطراف روستا با یك دستگاه موتورسیكلت، او را به قتل رسانده و در همان مكان دفن می كند. 

انتهای پیام/ن-ب
برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، دختر ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.