سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تجهیزات جدید در گمرک شلمچه

تجهیزات جدید در گمرک شلمچه نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ناظر گمرکات استان خوزستان در خرمشهر گفت: تجهیزات جدید گمرکی به خصوص دستگاه «ایکس ری» در گمرک شلمچه برای تسریع روند کار نصب شوند.

محمدرضا جعفری افزود: اعتبارات تخصیص شده سیکل کار انجام شد و یکی دو ماه است که به صورت جدی در ستاد مرکزی گمرک ایران در حال پیگیری است که امیدواریم با تاکیدات استاندار خوزستان بتوانیم در زمان مشخص و حداقل زمان آن را استقرار دهیم.

وی، مدت زمان لازم برای اجرایی شدن این کار را نامشخص دانست و گفت: مدت زمان توسط واحد فنی مشخص می شود که باید پرسه خرید و استقرار را به طور کامل در نظر گرفت.

ناظر گمرکات خوزستان، ایجاد دستگاه ایکس ری در گمرک خرمشهر و شلمچه را دارای اهمیت خاص دانست و افزود: با راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک خرمشهر و گمرک شلمچه، می توان روند و تشریفات ترخیص کالا را کاهش داد.

جعفری گفت: گمرک با راه اندازی سامانه جامع امور گمرکی و الکترونیکی شدن ترخیص کالا از گمراکات استان به دنبال ایجاد و استقرار تجهیزات الکترونیکی هم هست به طوریکه الکترونکی شدن واردات و صادرات و ترانزیت و تمام تشریفات گمرکی بدون تجهیزات الکترونیکی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تجهیزات ، گمرک ، شلمچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.