سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گردشگری ابزاری مهم در اقتصاد مقاومتی

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و جایگزینی آن بجای نفت و فرآورده‌‌های نفتی نقشی موثر در پیشرفت جوامع دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه توریسم یکی از ابزارها و مؤلفه‌های بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی است گفت: امروزه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری جای نفت و فرآورده‌‌های نفتی را گرفته است.

مصطفی زهرانی اظهار کرد: بر اساس تئوری‌‌های ارتباطات ما در حال حاضر در چهارمین انقلاب ارتباطی هستیم و اینترنت و فضای مجازی در حال حاضر انقلاب جهانی ایجاد کرده و قدرت را در دست گرفته است.

وی رکن اصلی سیاست را قدرت و رکن اصلی اقتصاد را صنعت اعلام کرد و افزود: امروز اطلاعاتی که از سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه خارج می‌شود قدرت نفوذ زیادی در بین جامعه جهانی دارند و برای رسیدن به انقلاب چهارم ارتباطات باید فهم بحران‌های جهانی شدن را نیز داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه یکی از شاخص‌های هویتی اصفهان را شهدای این شهر اظهار کرد و گفت: باید در همه عرصه‌ها این شاخصه مورد توجه باشد.

زهرانی تصریح کرد: بین مدرنیته و غرب‌گرایی تمایز وجود دارد که از شاخصه‌‌های حرکت به سمت فرا جهانی شدن است و باید توجه داشت که تحولات دنیا را می‌توان با تئوری ارتباطات به خوبی تبیین و پیش‌بینی کرد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.