سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تحقق مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی با همتی بلند

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی برای تبادل نظر در مسایل شهری میهمان این هفته شورای شهر اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حیدر علی عابدی با اشاره به نام‌گذاری سال 95 به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: باید توجه داشت که در حال حاضر در کشور مؤلفه‌ تحقق این شعار وجود دارد و باید بطور جدی در این راستا همت کرد.

وی تصریح کرد: مراکز صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ، سرمایه انسانی و فضای کسب‌ و کار3 اصل برای پیشرفت یک کشور هستند.

عابدی با بیان اینکه ثبات سیاسی در کشور با همدلی و درک متقابل محقق می شود اظهار داشت:برنامه ها به گونه ای باید طراحی شوند که از اصل و اساس کار که کمک به مستضعفین است دور نشوند اما در بسیاری از موارد بازی‌های سیاسی، مسئولان را از انجام وظیفه اصلی‌شان که تسهیل شرایط زندگی برای اقشار نیازمند جامعه است باز داشته است.

عابدی معضل آلودگی هوا و خشکسالی در اصفهان را از مهمترین مشکلات دانست و افزود: شرق اصفهان بیش از هر نقطه دیگری دچار خشکسالی و خشم طبیعت بوده و باید شورای اسلامی استان، شورای اسلامی شهر اصفهان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همدلی و همراهی این مسئله را رفع کنند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم تاکید کرد: شهرداری باید طوری بتواند مطالبات خود را وصول کند که فشار کمتری بر مردم وارد شود.

باقر بیگی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیزبا بیان اینکه دیگر زمان آزمون خطا گذشته است، گفت: امروز زمان آن رسیده که علم مدیران به روز باشد در شهر شاهد کارهای با کیفیت تر و استفاده بهینه از هزینه ها باشیم.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.