سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان میزبان رویداد هم نت روستایی

رویداد هم نت روستا برای نخستین بار در کشور میزبان اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس بنیاد نخبگان اصفهان در این رابطه اظهار کرد: هم نت بستری فراهم می‌کند تا پای درد و دل روستاییان بنشینیم و راهی نو و عالمانه پیدا کنیم تا روستا همچنان جای مطلوب و امیدبخشی برای یک زندگی سالم، محترمانه، پرتلاش و روبه رشد باشد.

شقایق حق جو گفت:هم نت روستا، رویدادی 3 مرحله ای شامل شناسایی ظرفیت‌های مناطق روستایی، جلب مشارکت و توانمندسازی روستاییان است و فضایی برای مواجهه با فرصت‌های واقعی، شناسایی چالش‌های کارآفرینی در روستا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود با مشارکت روستاییان فراهم می کند.

وی افزود:هدف بنیاد نخبگان از برگزاری رویداد هم نت روستا پیدا کردن راه حلهایی برای بهبود کسب‌وکارهای موجود روستایی، شناسایی فرصت‌های نوین کارآفرینی در روستا و بهره‌مندی از داشته‌های روستا و روستاییان است.

حق جو بیان داشت:این رویداد ترکیبی از رویدادهای کارآفرینی و اردوهای جهادی بوده که از این حیث برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود که به صورت نمونه و آزمایش در 2 اقلیم متفاوت در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/م

رییس بنیاد نخبگان اصفهان تصریح کرد: هم نت روستایی بستری فراهم می‌کند تا پای درد و دل روستاییان بنشینیم و مانند یک جستجوگر دقیق سعی کنیم با استفاده از همه چیزهایی که تا به حال یاد گرفته‌ایم راهی نو و عالمانه پیدا کنیم تا در روستا شرایط مطلوب و امید بخشی برای یک زندگی سالم، محترمانه، پرتلاش و روبه رشد باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.