سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

صدور 56 هزار جلد سند مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی از صدور 56 هزار جلد سند روستایی و 4 هزار جلد سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک محمد رضا رضا فرح افزود : از سال 89 تا 95 بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان بصورت نقدی از سوی اهالی خیراندیش استان به حساب 100 واریز شده است که مبالغی از آن جهت تکمیل واحد های روستایی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی گفت:در سال 94 تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی منعقد شد که برای خانواده هایی که دو معلول دارند واحد مسکونی احداث شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی افزود : در این مشارکت منبع مالی که از سوی ینیاد مستضعفان، بهزیستی و حساب 100 امام تأمین می شود منازل مسکونی به صورت رایگان ساخته و در اختیار مستضعفان قرار می گیرد.

رضا فرح گفت : در این خصوص پنج واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است و 17 واحد مسکونی نیز در دستور کار است.

وی به ساخت مسکن برای اقشار کم در آمد اشاره کرد و گفت: تاکنون سه هزار واحد مسکونی ساخته شده و در اختیار این افراد قرار گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن با بیان اینکه پروژه بزرگی در کوی کوثر اراک اجرا شده است گفت: در این پروژه دو هزار واحد مسکونی ساخته شده است که از این تعداد 600 واحد افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است و 528 واحد نیز تا شش ماه اول امسال به بهره برداری می رسد و 740 واحد نیز پروانه ساخت گرفته اند.

وی گفت: در بخش مسکن مهر نیز که از جمله وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر اقداماتی صورت گرفته از جمله هشت هزار واحد مسکونی احداث شده است که 89 درصد آن تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اراک ، حساب ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.