سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم و تشدید بارندگی در خراسان رضوي

كارشناس مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي از تداوم بارندگی با شدت بیشتر همراه با رعد و برق در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی ، فريدون سنگچولي افزود: بارشهاي شديد باران كه از دو روز گذشته در استان خراسان رضوي آغاز شده است تا اواسط هفته آينده ادامه خواهد داشت.
وي اظهار كرد: شب گذشته مشهد و بيشتر شهرستان هاي مختلف خراسان رضوي شاهد بارش هاي رگباري همراه با رعد و برق و وزش باد بودند.
وي گفت: بر اساس آخرين اطلاعات رسيده در 24 ساعت گذشته بيشترين بارندگي در خراسان رضوي مربوط به شهرستان هاي سرخس با 28 ميليمتر و قوچان با 25 ميلي متر بوده است.
سنگچولي افزود: در اين مدت ميزبان بارش در ايستگاههاي مختلف مشهد متفاوت بوده به طوريكه اين ميزان در غرب مشهد 23 ميلي متر و در شرق مشهد 9 ميلي متر گزارش شده است.
كارشناس مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي اظهار كرد: در اين مدت وزش باد به نسبت شديد تا شديد نيز مناطق مختلف اين استان را فرا گرفت كه بيشترين وزش باد مربوط به سرخس با سرعت 90 كيلومتر در ساعت ثبت شده است.
وي با بيان اينكه از امروز دماي هوا در مناطق مختلف خراسان رضوي به تدريج كاهش مي يابد ادامه داد: بيشينه دماي ديروز مشهد 23 درجه سليسوس بود كه به تدريج كاهش يافته و در روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته جاري به 12 درجه سلسيوس مي رسد.
به گفته وي نيشابور با دماي 9 درجه سلسيوس و سرخس با دماي 34 درجه سلسيوس به ترتيب سردترين و گرمترين شهرستان هاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.