سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

صدور مجوز برای تشکل‌های رسمی از سوی دولت

معاون وزیر کشور گفت: دولت برای تشکل‌های رسمی مردمی که مشارکت همه‌جانبه‌ای در برنامه‌های مختلف دارند مجوز صادر می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدحسین مقیمی در بازدید از فعالیت تشکل‌های مردمی در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: دولت برای تشکل‌های رسمی مردمی که مشارکت همه‌جانبه‌ای در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها و حوزه‌ها دارند مجوز رسمی صادر می‌کند و این تشکل‌ها می‌توانند با مراجعه به وزارت کشور تشکل‌های خود را رسمی کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور برای گسترش فعالیت‌های تشکل‌های مردمی حمایت همه‌جانبه را مدنظر قرار داده است، افزود: تشکل‌های رسمی مردمی می‌توانند از این حمایت‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شوند و وزارت کشور نیز در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و راهبردی تدارک دیده است.

معاون وزیر کشور بیان کرد: فعالیت تشکل‌های مردمی در شهرستان مشگین‌شهر برای بخش‌های مختلف از جمله زیباسازی سیمای شهر بسیار قابل تحسین است و مردم این منطقه نقش بسزایی در کمک به مسئولان منطقه برای ارتقاء و پیشرفت شهرستان دارند که نیاز است این مشارکت‌ها و تشکل‌های مردمی در مناطق مختلف کشور افزایش یابد.

مقیمی با بیان اینکه مشارکت تشکل‌های مردمی در شهرستان مشگین‌شهر بسیار چشمگیر است تصریح کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی منسجم مسئولان منطقه انگیزه مضاعف در این تشکل‌ها ایجاد شود تا مسیر پیشرفت و توسعه در شهرستان مشگین‌شهر به طور همه‌جانبه رقم بخورد.

وی اظهار کرد: شهرستان مشگین‌شهر به لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار ویژه از جمله پارک جنگلی، آب‌های گرم و پل معلق از قطب‌های مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود و این منطقه برای توریست‌ها یک منطقه بسیار ویژه به حساب می‌آید و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان مشگین‌شهر انجام شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، تشکل ، رسمی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.