سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مهد دوبیتی سرایی کشور میزبان دوبیتی سرایان رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بر ضرورت توجه به محتوا و غنای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در دومین نشست اتاق فکر جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی  با بیان اینکه همدان را با وجود باباطاهر، می‌توان مهد دوبیتی ایران معرفی کرد؛ افزود: با گذشت چند دوره از برگزاری این جشنواره در همدان به مرور بر عمق و محتوای آن افزوده شده است.


وی افزود: در دوره گذشته، یک هزار و ٤٠٠ اثر از ١١٠ شاعر جوان و پیشکسوت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ١٦ اثر به مرحله داوری استانی و ملی راه یافتند.

عبادی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم تا امسال آثار از نظر کمی و کیفی افزایش یابد، تصریح کرد: امسال ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از این رو به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای نیاز داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: سال گذشته در ارزیابی‌های انجام شده، همدان با کسب حداکثر امتیاز به عنوان یکی از استان‌های برگزیده در زمینه برگزاری جشنواره رضوی انتخاب شد.

فاضل عبادی ابراز داشت: تلاش ما بر این است امسال نیز با بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، جشنواره‌ای در خور شأن حضرت امام رضا (ع) برگزار کنیم.

جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی ٢٠ مردادماه در همدان برگزار خواهد شد و ٣٠ تیرماه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره تعیین شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.