سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیگ‌مرادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقش کمرنگ خانه‌ احزاب در انتخابات مجلس دهم تاثیر بسزایی داشت

یک عضو جامعه‌ی نمایندگان ادوار گفت: نقش کمرنگ خانه‌ی احزاب در انتخابات مجلس دهم تاثیر بسزایی داشت.

همت بیگ‌مرادی عضو جامعه‌ی نمایندگان ادوار در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه‌ احزاب‌وتشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون کاهش فعالیت‌های خانه‌ احزاب اظهار داشت: نقش کمرنگ خانه‌ احزاب در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی تاثیر بسزایی داشت.

وی با اشاره به اینکه کشور ما بر مبنای دینی پایه‌گذاری شده و برای حزب و تشکیل آن اهمیت فراوانی قائل است، ادامه داد: چنانچه از هریک از احزاب کشور نماینده‌ای علمی و مطلع در خانه‌ی احزاب حضور می‌یافت، مشکلات کنونی برای آنها ایجاد نمی‌شد.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از نمایندگان پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی مبالغ گزافی را صرف تبلیغات کرده و پس از پیروزی در انتخابات و ورود به مجلس در پی جبران این مبالغ هستند، گفت: این در حالی‌است که در اغلب کشورها با امکاناتی که در اختیار احزاب قرار می‌دهند از بروز این گونه فسادها جلوگیری می‌کنند.
 
وی همچنین با تاکید بر اینکه مجلس اسلامی و مردمی انتظاری ‌است که اسلام، امام‌خمینی(ره)، رهبری ونیز مردم از نمایندگان مجلس داشته و دارند، خاطر نشان کرد: به طور قطع خانه‌ی احزاب می‌تواند نقش بسزایی در تشکیل مجلسی منور، مردمی و اسلامی ایفا کند که این امر با لطف الهی و همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
   
برچسب ها: مجلس ، نمایندگان ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.