سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

امر به معروف یک وظیفه و مسئولیت همگانی است

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول گفت: امر به معروف یک مسئولیت و وظیفه عمومی است که غفلت از آن جامعه را دچار گرفتاری های زیادی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه  شهرستان علی آبادکتول در خطبه های امروز این شهرستان گفت: باید از منابعی که برای کشاورزی در گلستان اختیار داریم به خوبی بهره ببریم، همانطور که امام علی (ع)  می فرماید:  هرکس آب و زمین در اختیار داشته باشد و فقیر بماند این شخص از رحمت خداوند به دور است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزود: در روایتی از امام صادق (ع) آمده است: مکروه است انسان تلاش کند در روز جمعه از رفتن به کار و سفر ، اما بعد از نماز رفتن به سفر و سعی در کار و تلاش جایز است و خداوند عاقبت به خیری می دهد.

وی با اشاره به وجود ماهواره درخانه ها ادامه داد: بعضی می گویند درخانه ماهواره داریم ولی مواظب هستیم، چطور می شود دشمن درخانه باشد و مواظب بود؟همیشه که در خانه نخواهیم ماند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اگر لحظه ای غفلت کنیم و فرزند ما از برنامه و یا کانال ناسالمی استفاده کند شاید دچار انحرافاتی شود که جبرانش مشکل و چه بسا غیر ممکن باشد.

وی گفت: امر به معروف یک وظیفه عمومی است که امروز در جامعه نباید از آن غافل شویم زیرا غفلت از امر به معروف جامعه را دچار گرفتاری های زیادی می کند.






انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.