سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از چند طرح راه سازی در خراسان رضوی

چند طرح راه سازی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف از اجرای روکش آسفالت گرم محور قاسم آباد، حدفاصل بیاس آباد- قاسم آباد خبر داد.

سعید محمودزاده گفت: رویه مناسب راه، سبب تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی و نیز کاهش تصادفات می شود.

وی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت محور پرتردد بیاس آباد – قاسم آباد به طول 4 کیلومتر در عرض 7 متر و به ضخامت 5 سانتی متر صورت پذیرفت؛ افزود: قیرهای این پروژه از محل طرح قیر رایگان وزارتخانه تأمین شده است .

محمودزاده گفت: طول این مسیر 20 کیلومتر است که حدوداً 10 کیلومتر از این مسیر در دست اقدام می باشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خواف خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات که با مشارکت دهیاری اسداباد و شورای اسلامی شهر قاسم آباد صورت گرفت؛ علاوه بر مردم روستاهای اسدآباد و قاسم آباد، کلیه مسافرانی که از این محور قصد عزیمت به مناطق باغ بخشی، جنگل، چاه مسیله و گناباد را دارند، از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار گردیدند.

اجرای عملیات شانه سازی در محور خواف - قائن

رئیس اداره راه و شهرسازی خواف همچنین از اجرای عملیات شانه سازی در محور خواف- قائن خبر داد.

محمودزاده گفت: اداره راه و شهرسازی خواف با هدف ارتقای ایمنی وسائل نقلیه و نیز امنیت و سلامت مسافران در سطح راه های حوزه استحفاظی این شهرستان، اقدام به اجرای 20 کیلومتر عملیات شانه سازی در محور ترانزیتی خواف – قائن بعد از سه راهی بیاس آباد نمود.

وی با بیان اینکه این عملیات شانه سازی شامل تسطیح، دکاپاژ، آب پاشی و کوبیدن بود؛ افزود: با توجه به عرض کم این محور و عبور وسایل نقلیه سنگین که قصد عزیمت به بندرعباس و گمرک دوغارون را دارند؛ این موضوع همیشه مورد توجه اداره راه و شهرسازی خواف بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خواف خاطرنشان کرد: عملیات تعریض جاده و شانه سازی از هر طرف به طول 3 متر در حال انجام می باشد

اجرای عملیات روکش آسفالت گرم به طول ۳ کیلومتر در شهرستان رشتخوار

در شهرستان رشتخوار هم عملیات روکش آسفالت گرم ۳ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار گفت: به جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی و خروجی این شهرستان، عملیات روکش آسفالت گرم حدود 3 کیلومتر از مسیر ترانزیت محور تربت حیدریه - رشتخوار – خواف به ضخامت 5 سانتی متر اجرا گردید.

سید محمد حسینی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار تا کنون از راه کمربندی شهری برخوردار نگردیده؛ افزود: اداره راه و شهرسازی رشتخوار به منظور رفع خرابی رویه محور در قسمت ورودی وخروجی این شهرستان با اختصاص 440 تن قیر و با مشارکت شهرداری رشتخوار اقدام به روکش آسفالت این محور ترانزیتی و مهم نمود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.