سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روناک یونسی با «آسپرین» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

نقش همسر پلیس در سریال نمایش خانگی «آسپرین» با مضمون معمایی را بازی می‌کنم.

روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید خود گفت: مشغول ساخت سریال «آسپرین» برای نمایش خانگی هستیم. تصویربرداری آن اواخر اردیبهشت تمام می‌شود و پخش آن هم همان زمان آغاز خواهد شد.
 
بازیگر سریال «رستگاران» ادامه داد: این مجموعه مضمون معمایی دارد و بخشی از آن به درام اجتماعی و مسائل خانوادگی می‌پردازد و من نقش همسر پلیسی را بازی می‌کنم که اتفاقات و فراز و نشیب پیش روی خانواده آنهاست.
 
بازیگر «ماتادور» در خصوص نقش منفی و مثبت در آثار تولیدی اظهار داشت: همه آدم‌ها از نظر شخصیت مثبت و منفی کامل نیستند و آنها دو وجه دارند هم می‌توانند خوب باشند و هم بد. خود من در لحظاتی می‌توانم  خوب باشم و بعضی اوقات کارهایی انجام بدهم که اشتباه باشد، نقش‌ها هم همینطور هستند. مثبت و منفی مطلق وجود ندارد و فرد خلافکار هم قابل اصلاح است و من با این سوال که نقش مثبت است یا منفی مشکل دارم آدم‌ها باید از درون بررسی روانشناسی شوند و این موضوع به همان قضاوت‌های زود هنگام برمیگردد که باید همه آدم‌ها با شرایط های مختلف سنجیده شوند و نقش‌ها همین گونه هستند.

یونسی در خصوص تفاوت نمایش خانگی با دیگر مدیوم‌ها خاطرنشان کرد: مدیوم نمایش خانگی تا حدودی شبیه سینما است و فضای آن با تلویزیون متفاوت است و محدودیت کمتری دارد. بعد از سریال آقای سهیلی زاده پیشنهاد خوبی نداشتم. انشاءالله در سال جدید این اتفاق در تلویزیون برایم بیفتد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.