سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زخمی شدن زندانیان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست

شماری از زندانیان فلسطینی زندان اسرائیلی نفحه، در حمله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی اردن « پترا » از رام الله در کرانه باختری رود اردن ، رییس کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به بند « 14 » از زندان اسراییلی نفحه یورش بردند و شماری از زندانیان فلسطینی را زخمی کردند.

عیسی قراقع در بیانیه ای اعلام کرد: « بند 14 زندان نفحه هدف حمله وحشیانه گروه زیادی از نیروهای سازمان زندان ها و دستگاه های سرکوبگر اسراییلی قرار گرفت و بر اثر آن شمار زیادی از اسرای فلسطینی به شدت زخمی شدند و ده ها نفر از آنان برای درمان به بیمارستان « سوروکا » منتقل شدند.»

قراقع فاش کرد اسرای فلسطینی با یورش نظامیان اسراییلی به بند 14 زندان نفحه و تعرض وحشیانه به آنان غافلگیر شدند.

وی افزود زندانبانان اسراییلی اسرای فلسطین را مورد ضرب و جرح قرار دادند و در این یورش از گاز اشک آور و گاز فلفل استفاده کردند.

بعد از این یورش وحشیانه حالتی از ناآرامی زندان نفحه را به طور کامل فرا گرفت و هنوز نیروهای امنیتی اسراییل در قالب گروه های چند نفری در حال گشت زنی در زندان و حیاط آن هستند و چه بسا در چند ساعت آینده اتفاقاتی رخ دهد.

قراقع، اسراییل و مشخصا مسئولان زندان نفحه را مسئول کامل حفظ جان اسرای فلسطینی دانست و از نهادهای حقوقی و مدافع حقوق بشر خواست فورا عازم زندان نفحه و بیمارستان سوروکا شوند و حقیقت را از نزدیک پیگیری کنند.
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.