سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دست دراز کردن جلوی بیگانه در مرام مسلمان نیست

امام جمعه اصفهان گفت: در مرام مسلمانان، گرويدن به كفر و پذيرفتن تسلط كافر وجود ندارد و به همین دلیل اگر به سياست هاي اقتصاد مقاومتی توجه نشود، مجبوريم برای مايحتاج كشور دست خود را جلوی بيگانگان دراز كنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد در ديدار با اعضاي مجمع نمايندگان استان ضمن تأکید بر لزوم اتحاد و وحدت نمايندگان استان اظهار کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي متعلق به همه ملت هستند و بايد براي مشكلات كشور تلاش كنند.

وي افزود: در چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتي تاكيد داشته اند كه نشان از اهميت و نقش اقتصاد مقاومتي در استقلال سياسي كشور است.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري تصریح کرد: در مرام مسلمانان، گرويدن به كفر و پذيرفتن تسلط كافر وجود ندارد و به همین دلیل اگر به سياست هاي اقتصاد مقاومتي توجه نشود، مجبوريم براي مايحتاج كشور دست خود را جلوي بيگانگان دراز كنيم.

وي مسئولان را از شعار زدگي بر حذر داشت و گفت: كمك كردن به كشاورزان از طريق اعطاي وام و آموزش هاي لازم مي تواند به تحقق اقتصاد مقاومتي كمك كند.

آيت الله طباطبايي نژاد با اشاره به اينكه طي چندين سال كشاورزان يكي از شهرستان هاي استان اقدام به كاشت درخت انار و توليد اين ميوه كه درآمد زيادي ندارد و به آب زيادي نياز دارد، كرده بودند، اظهار كرد: اما يك انسان خوش فكر در آن منطقه به كاشت درخته پسته كه به آب كم نياز دارد و پر درآمد است اقدام كرد و توانست يكي از بهترين پسته هاي كشور را در استان اصفهان توليد كند.

وي افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي هميشه به پول و هزينه نياز ندارد بلكه در بسياري از موارد به فكر، برنامه ريزي و اتخاذ بهترين تصميم ها نياز دارد.

امام جمعه اصفهان در ادامه از دريافت حق بيمه ساختماني از مردم انتقاد كرد و افزود: بابت پولي كه از سازنده مسكن دريافت مي شود، خدمتي به او ارائه نمي شود.

وي برطرف شدن مشكل بيمه كارگران ساختماني را مهم و ضروري دانست و تاكيد كرد: نبايد براي حل اين مشكل، از جيب ديگران خرج كرد.

آيت الله طباطبايي نژاد اضافه كرد: چند سالي است كه من به همه مسئولان امر تذكر داده ام، اما هنوز اين پول هنگام دريافت پروانه ساختماني از مردم دريافت مي شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.