سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

حمايت از بخش خصوصی برای ساخت انبار غله در استان اردبیل

استاندار اردبيل بر حمايت از بخش خصوصی با تامين تسهيلات بانكی برای ساخت انبار غله در استان تاكيد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجيد خدابخش گفت: دستگاه های اداری در سال گذشته در مديريت خريد گندم همكاری خوبی داشتند و امسال نيز بايد با استفاده از تجربه سال گذشته برای خريد گندم و جو آماده باشند.

وی تعويق در پرداخت حق الزحمه برخی از رانندگان حامل گندم مازاد سال گذشته استان را نادرست خواند و پرداخت آن را خواستار شد.

اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبيل نيز در اين جلسه بر حضور ناظران امين در مراكز خريد مستقيم غله و نمونه برداری از سيلوها به منظور كنترل دقيق ميزان رطوبت گندم خريداری شده تاكيد كرد.

وی گفت: بهتر است خريد غله با مسئوليت اداره كل غله و تعاون روستايی انجام گيرد و به منظور خودداری از تحويل گندم دارای رطوبت زياد از خريد غيرمستقيم بدون مسئوليت خريداران دولتی جلوگيری شود.

عديل سروی رئيس سازمان جهاد كشاورزی استان اردبيل نيز در اين جلسه قيمت خريد گندم مازاد امسال استان را در مراكز خريد 12 هزار و 705 ريال اعلام كرد و از تمهيد زمينه های لازم برای خريد غله در استان خبر داد.

وی گفت: در سال زراعی جاری در 425 هزار هكتار از اراضی كشاورزی استان گندم و جو كشت شده كه 320 هزار هكتار آن مربوط به گندم است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، بخش ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.