سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک ؛

ایران در جدول سهمیه داران،رده پنجم جهان است

برجسته معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد: با توجه به اتمام زمان توزیع سهمیه های پارالمپیک ریو در رشته تیراندازی، ایران جزء پنج کشور اول است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهروز برجسته  ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: مسابقات تیراندازی پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک با حضور نمایندگانی از ۲۷ کشور برگزار خواهد شد. در میان این کشورها کره جنوبی و انگلیس به ترتیب با کسب ۱۲ و ۱۰ سهمیه بیشترین ورزشکاران اعزامی را در میان دیگر کشورها خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد سهمیه پارالمپیکی کسب شده در رشته تیراندازی، ایران یکی از پنج کشور اول جهان است، ادامه داد: از حیث تعداد سهمیه های کسب شده و به تناسب آن ورزشکار اعزامی، چین و نروژ به ترتیب با ۹ و ۶ ورزشکار در رده های سوم و چهارم هستند. در این رده بندی ایران با پنج سهمیه در رده پنجم قرار دارد.

برجسته در عین حال تاکید کرد که دو کشور آلمان و استرالیا نیز ۵ سهمیه برای حضور در مسابقات تیراندازی بازی های پارالمپیک ریو کسب کرده اند و به طور مشترک با ایران در جایگاه پنجم جدول رده بندی کشورها - از حیث تعداد سهمیه کسب شده و نفرات اعزامی - قرار دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.